23e december

Fatta att det är julafton imorgon! Hur coolt är inte det?? :)
Håller på att städa huset för fullt och packa allt jag ska ha med mig, för idag drar jag till Sundsvall för att fira jul där. Det ska bli roligt och träffa släkten. Men ända sen jag föddes, så i femton år har vi firat jul hos min mormor och nu för första gången ska vi få bo hos mina kusiner. Traditioner är inte till för att följa, dom är till för att bryta. Skulle ju ändå inte fira hos mormor forever anyway ;)

Men nu ska jag hjälpa till och packa in allt i bilen. Hoppas att alla får en jätte fin jul!! Jag skriver igen efter jul någon gång. Om jag inte hittar en dator hemma hos kusinerna ;) puss


/ANNA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0