att ha eller att inte ha..

..det är frågan.

God morgon :D

Har varit ute med min lilla pudel nu och är påväg att åka till skärholmen med ingen mindre än Emma! Inte ens nu när det är jullov får man slippa henne, haha. Nä, men emma är bäst att vara med :)

Nu när jag var ute i minus tio grader började jag tänka på det här med täckbyxor. Jag tycker det är obekvämt att gå i det och inte nog med att det är fult också, hehe. Men f*n vad kallt det är utan. Är det kanske värt att se lite mongo ut i tjugo minuter och istället inte frysa? För jag har annars alltid valt att inte ha täckbyxor på mig, men på morgon prommisen med Olle är det jäkligt kallt utan. Man kanske kan hitta ett par coola som ser bra ut på en. Jag kan uppfinna överdragsbyxor som ser ut som jeans! Hmm, ska nog ta och fundera vidare på den idén. Men nu måste jag kila. Ha en bra dag :) puuuss


overdaragsbyxor eller inte??

/ANNA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0