be yourself everybody else is already taken

Ett sanningens ord det där, verkligen..!!

Men ska vara sig själv och inte vara rädd för vad andra ska tycka. Om dom inte gillar dig för den du är så är det deras problem! Du ska inte gå omkring och låtsas vara någon annan hela tiden bara för att andra inte gillar din personlighet, det blir bara jobbigt i längden.

Det kanske låter klyschigt men stå på er! ;)

Nu har jag faktiskt vart duktig och pluggat lite, har läst klart alla sidor i boken, och fattar faktiskt det mesta nu! :D SKIT GLAD! eftersom att jag inte alls har hängt med på geografi lektionerna...hihi.

Nu ska jag typ lägga mig i min säng och kolla på tv tills jag somnar (vilket kommer ske ganska fort, är jätte trött!)

Ha det gött!! pööss!








fina kläder det där





Emma♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0