fick tag i en dator!

Mina kusiner hade en dator ;) haha
Om jag ska vara riktig ärlig har dom nog fler datorer än vad vi har hemma. Men det är ju tur, då kan jag blogga varje dag! Men det kommer nog inte vara så roliga inlägg eftersom jag glömde min sladd som man för över bilder med, så kommer inte kunna lägga in några nya bilder... Men aja, ni får ju iaf veta vad jag gör. Och jag vet att ni vill veta det :) hehe

Har precis tryckt ner två skinkmackor och ett glas julmust. Åt även donken på vägen upp och märkte nu att skinkmackor och en bigmac inte går så bra ihop i min mage, nu håller jag på att spy. Kommer hamna i matkoma...

Nu sitter jag och väntar på tomten, bara 55 minuter kvar till julafton.... :D
min snygga kusin Josefin!

/ANNA♥

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-12-27 @ 17:11:09
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0