header bloopers

hej sötisar, jag känner att jag är väldigt dålig på att göra inlägg men nu ska jag f*n skärpa mig eller vad tycker ni?!

igår var jag i skärholmen och shiiit vad jag shoppade, hittade massor av fiint! lägger upp bilder på det, plus julafton lite senare! :)
idag har vart en jätte mysig dag, hur har er dag vart?

och nu sitter jag och kollar igenom gamla bilder och hittade bilderna anna och jag tog till headern haha tänkte
lägga upp några! :D


hahah första bilden.. blev ju lyckad..eller??


hahaha andra blev inte heller så lyckad,, jag ser ut som en dvärg och anna som en jätte!


haha, anna fotade mig


och jag anna, sötiiis♥


//Emma ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0