i'm back on track

Hej igen :D

Igår tog jag som ni kanske ser ett litet upphåll från bloggen. Det var lite saker som inte gick så bra igår, så jag hade varken tid eller lust att blogga. Men nu ska jag köra som vanligt igen. :)

Jag orkar inte ta upp vad jag gjorde igår men jag kan säga att jag var hos emma, åt pizza och min mormor vad på besök. Nu fick ni höra alla saker som vad possitiva. Nu kanske ni tänker: varför var hon hos emma om emma är sjuk?????? Jo det ska jag tala om. Jag brydde mig faktiskt inte så mycket om det. haha ;)

Sorry att curlingbilderna inte har kommit in en. Jag vet hur mycket ni längtar efter som ;) Men min kamera jar pajjat så ska bara fixa den. Kommer nog upp senare eller imorgon. Nu ska dricka te nu. Blev så sugen när jag läste att emma gjorde det.


/ANNA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0