jollov, schalalalalaaa

hejsan! :D

Oj, vad vi är dåliga på att blogga. Men det har varit ganska mycket den senaste veckan. Ibland är livet viktigare än bloggen, men bara ibland! ;)

sitter här brevid våran gran som min lillasyster har varit duktig och klätt. Iår var det första gången jag inte varit med och klätt granen faktiskt. Men det är så himla mysigt med julen speciellt på stan och inne i stan. Med alla julstånd och dekorationer. Älskar att strosa runt i gamlastan runt juletid.

Jag kom ihåg även att jag inte lagt upp något av det jag shoppat den här månaden på bloggen. Det ska jag bli bättre på. Ser ju att Emma har varit duktig och startat en kategori om det hon shoppar. :)


utsikten från datorn över julgranen ;)

/ANNA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0