juldagen

hejsan! Tänkte va lite ensam och sätta mig och blogga på denna juldag.
God fortsättning allihopa! Hoppas att ni hade en jätte trevlig julafton igår med familjen, kalle, julmaten och julklapparna. Jag själv hade det jätte bra. Kommer knappt in i mina byxor efter julmaten och mina julklappar får knappt plats i väskan för dom är så många :) haha

Jag fick en hel del bra saker. Skriver om dom när jag kommer hem från sundsvall, men jag kan säga att jag fick en ny kamera! Då kan jag ta en massa fina bilder till bloggen, bra va?! Innan hade jag ju bara min mobilkamera eftersom min förra gick sönder i kalifornien :( men nu har jag en ny som är ännu bättre än den förra :D

Ha en fortsatt fin jul!

/ANNA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0