Lördagen 11e december 2010

God morgon sunshines! :D

Har inte varit vaken allt för länge och sitter och funderar om jag ska ta en tur ut och spring, hmm.
Idag skulle jag egentligen spelat beachsoccer med mitt lag. Det skulle ha varit jätte roligt, men det blev som synd var inställt pga att det var så många som helt plötsligt inte kunde vara med. Men lite possitivt var det eftersom vi skulle haft samling halv nio så skulle typ ha behlvt gå upp sex!!!

Men idag satsar jag på att kolla på Emmas juluppvisning. Det är nämligen här där jag bor så jag tänkte sticka och kolla. Men det kostar 50 kr om man är 16 och över, så idag är jag bara 15 år ;)
Ha en bra dag♥

'
så kul tycker jag att det är att gå i skolan. ;)

/ANNA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0