pizza på 5 min

Jag har ett recept jag tänkte tipsa er om. Det är pizza som tar bara fem minuter att göra. Inklusive tiden som den är i ugnen. Min blev jätte god!



1.Börja med att sätta ugnen på 300 grader eller högsta värmen.
2.Först tar man tortilla mjukbröd (BIG SIZE) till botten.

3.Sen lägger man på passeradetomater eller ketchup på brödet.

4.Efetråt lägger du på ost, kassler, svamp, tomat, ogano eller vad det nu är du gillar att ha på din pizza.

5. När du lagt på allt du vill ha lägger du in den i ugnen (högst upp) och sätter på 3 min.

Men kom ihåg att inte ta allt för mycket saker på pizza så dom inte hinner bli varma.
Det går att ha lite mer än en 3 minuter, men passa bara så inte kanterna bräns!
Det blev lagom med tillägg som på pizzorna ovanför.

6. Sen är det bara att ta ut den och sliza upp den och äta. Perfekt lördagsmat.
Lycka till!

/ANNA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0