söndag=pluggdag..

God morgon fina läsare :)

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon (enligt mig själv) ända till klockan 12. Fan vad skönt det var!
Gårdagen var bra fast det inte blev någon beachsoccer. Hoppas ni hade en bra lördag också! :)

Idag är det bara plugg. Så himla tråkigt. Men måste man så måste man. Om inte detta jullov skulle komma nu skulle jag lacka sönder. Jag är så himla trött på skolan. Jag har inte varit sjuk en ända gång den här terminen (tack för det) så jag behöver verkligen lite ledigt nu för att klara av skolan ens än gång. Men ska hålla ut den sista veckan nu. Skolan är ju ändå viktig.

Nu ska jag äta lite mer frukost, hehe ;)


haha när jag var på bio!
Jag har tappat bort det där hårbandet :( måste leta!!!

/ANNA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0