Suturday night

Jag borde få en medalj för mitt flit med bloggen! Har ägnat hela lördagen (enda sen jag kom hem från emma) med att fixa alla grunder. Men nu är det klart, tills vidare iaf. Är ganska stolt över mig själv. :)
Kändes jävligt bra att stänga ner "designadinblogg" efter ett antal timmar...

Men nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på en film. Känner mig förkyld och eländig, så ingen utgång idag iaf. Men lördagkvällar med godis och film är också mysiga. Fast nu har jag snart ätit upp mitt godis :( hehe.
Skriver igen imorgon. Nu ska jag inte sitta mer med bloggen ikväll. Jag förtjärnar lite ledighet ;)

Här har jag ägnat hela min lördag, jag har ont i ryggen för att bordet är så litet, hehe.

 

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0