dagen kortfattad

För det första HEJ alla läsare. Är vi bra på att uppdatera bloggen? Svar: Nej!

Är skit trött och orkar verkligen inte blogga så mycket just nu, men looovar att bli bättre på det.

Dagen

♦ Åker till träningen halv åtta (in the morning) och får veta att den är inställd.
♦ Åker på möte efter att ha somnat om. Får veta att jag måste hitta en sponsor till mig för 2000 kr. Någon som är intresserad? Hör av er till mig! hehe
♦ Drar vidare till beachvollyhallen där jag och mina två medspelare vinner!
♦ Åker ner på stan och hyr film
♦ Sticker vidare till Erica och köper ton med godsaker och kollar på filmen
♦ Ringer pappa och ber han hämta mig för jag är så trött att jag inte orkar ta bussen
♦ Sätter mig vid datorn och somnar om en sekund.

God natt ♥

/ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0