vitlöksbröd

nu sitter jag ny duschad och död, efter en hård träning. Vad är det med gymnastik som är så otroligt roligt egentligen? Men nåt är det ju , för blir alltid glad av det. Hur trött och seg jag än känner mig innan träningen och hur stor lust jag än har att bara sitta hemma vissa dagar när jag är otroligt otaggad pa att träna så är det alltid sjukt kul när man väl kommer dit och man går leende där ifrån.
jag sitter även med ett glas te i handen och två vitlöksbröd framför mig! så sjukt gott med vitlöks bröd och det är jätte lätt att göra hemma själv.

bara blanda smör och krossade vitlöksklyftor och bre på rostat bröd, och woiiilaaa så är det klart!

// emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0