2010

Hittade en test på elins blogg om 2010. Har lite tråkigt så tänkte göra det :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ja, jag jobbade tex.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: ja, att komma in på det gymnasium jag ville.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?:
ja, jensa och zofie :)
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej
5. Vilka länder besökte du?: danmark
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: lite mer pengar, hehe.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? jag vet inget specillt.
8. Vad var din största framgång 2010?:
9. Största misstaget?: att jag sket i ett prov fullständigt..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: jag har haft feber i våras
11. Bästa köpet?: min jeansjacka och en väska
12. Vad spenderade du mest pengar på?: mat och shopping
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Min förra klass, mina vänner, min första riktigta lön
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: fanta och rosé, haha nej jag vet faktiskt inte.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: våren 2010 var jätte bra!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: faktiskt inte, ångrar inte mkt i mitt liv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: haft mindre pms??? ;)
18. Hur tillbringade du julen? i sundsvall med släkten
19. Blev du kär i år?: jaaa, men inte i nån jag känner. haha
20. Favoritprogram på TV?: vänner kommer alltid vara en favorit, men just nu är det oth och csi
21. Bästa boken du läste i år?: blondinbellas bok, det var den enda jag läste...
22. Största musikaliska upptäckten?: att jag har en otroligt dålig sångröst
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: ja en plånbok tex
25. Något du önskade dig men inte fick?: det var det med stor säkerhet
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: var med släkt och vänner
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: antagligen
29. Vad fick dig att må bra?: min familj, vänner, skolan, fotbollen
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: george eads :)
31. Vem saknade du?: morfar, alla fina från kalifornien
32. De bästa nya människorna du träffade? Emma!!! :D

/ANNA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0