Don't rush through life, it's way too short

 

hej! Nu r första skoldagen över. Jag tkr det gick väldigt bra och fort. Egentligen när jag tänker efter har vi inte så jätte jobbiga dagar. vårat schema är väldigt blandat så man hinner inte tröttna på ett ämne. Men nu r det sista veckan vi ska ha det här schemat så jag är jätte nervös att det kommer bli dåligt.

 

Iaf, idag jag varit och ätit lunch med ida på stan och pratar. Det var mysigt. Nu kom jag precis hem från en timmes powerwalk med Therese. Skit kul att prata med henne, det är det alltid. Det är kul att prata med kompisar man har varit kompis med sen 4ever om gamla minnen och allt annat. :)

 

Imorgon blir det gym och årets första fotbollsträning som står på schemat!

/ANNA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0