första inlägget 2011

Nu är det ett nytt år! Min och emmas blogg fortätter som vanligt :) Emma åkte till Norrland idag så hon kommer inte blogga så mkt men hon skulle anstränga sig för att hinna att blogga lite. Men ni får stå ut med mig så länge. ;) Det är det som är skönt med att ha en blogg tillsammans med någon, den är alltid i full rulle. Man få ju dubblet så mkt inlägg än vad man skulle fått om bara en hade bloggen.

Gårdagen var rolig. Jag och emma kom hem till emma runt tre och då badade vi jacuzzi. Vi la oss inte förrän kvart över fyra/halv fem. Men det var en riktigt lyckad kväll iaf! Hoppas att eran nyårafton var grym!



Igår stylade jag håret med en locktång från OBH nordica, 19 mm. Det blir otroligt fina lockar, så om ni har en bra locktång rekomenderar jag den här :)

/ANNA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0