ID-kort och biptest



Hej! Har alla sovit gott? Eller är det bara jag som lägger mig i soffan och somnar som en stock halv tre på eftermiddagen? Men f*n vad skön det var att ta en lite powernap. Brukar inte vara värst trött efter skolan men idag var jag helt slut. Det är konstigt eftersom vi bara hade en lektion och sen en tio minuter idrottslektion. Men den var hemsk ändå, eftersom vi hade biptest. Jag och Emma la av samtidigt ;)

Var även och åt med Emma idag och sen hämtade vi ut mitt ID-kort, haha herregud säger jag bara. Varför ska man ser så himla allvarlig ut? vad är grejjen med det, man ser ju bara sur ut! Men får stå ut med det i ett och ett halvt år till, för sen är det ju körkort som gäller! ;) Nu ska jag äta! puss

/ANNA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0