nya tag

hejsan!

Har inte skrivit något de senaste dagarna eftersom jag har legat hemma med 40 graders feber.. Har varit helt död så har knappt orkat gått upp ur soffan. Men äntligen börjar jag bli frisk! Jag hoppas att jag kan gå till skolan imorgon. Det är så jobbigt när man missar så mycket i skolan plus att jag saknar alla. Tänk vad man bli beroende på sällskap bara på tre dagar! Men det värsta med att vara sjuk är att man känner sig så grymt äklig. Så ska hoppa in i duschen och ta en timmes dusch eller så ;)


visst är örhägnet jag köpt snyggt? Jag och carro köpte det tillsammans så vi fick ett var istället för två. Men det är mycket snyggare med bara ett än två tycker jag. Ni hittar det på gina för typ 130 kr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0