planer för år 2011

Jag har börjat planera lite vad som ska hända år 2011. Egentligen gillar jag inte att planera i förväg, är lite mer av en tjej som gillar att leva i nuet. Men lite ska man väl planera. Här kommer lite av sakerna som jag kanske kommer ha för mig:

1. Jag fyller 17 år!..
2...så ska börja ränka ner dagarna tills jag fyller 18!
3. Jag ska prova på poledancing
4. Sommarjobba
5. Jag och Emma åker kanske till cypern hösten -11!



6. Paris weekend (Det är inte riktigt bestämt men kanske)
7. Åka på fotbollscup
8. Åka på fotbollsläger!
9. Jag firar nyår med Emma iår igen. Eller vad tycker du Emma??

Jag ser fram emot det här året! :D Har ni några bestämda planer?

/ANNA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0