Grattis till mig

Idag fyller jag 16 år!

Har haft en riktigt underbar dag faktiskt! :D

Saker som jag har fått:

  • Kläder
  • Osthyvel (internt skämt mellan mig och min bror) haha vad jag skratta när jag fick den!
  • Sånglektioner! :D om ni inte visste det så har jag alltid älskat att sjunga. Har även fått beröm för min röst och folk har uppmuntrat mig att gå till en sångpedagog blandannat min musiklärare i nian, så det ska bli jättekul verkligen!
  • Jetset klocka!
  • 1000 kronor
  • En ugglering av anna! skit söt!!
  • Ta ännu ett hål i örat med anna!
  • Och sist men absolut inte minst.... Semester till Barcelona den 18e april med mamma! shoppa, sola, bada, äta ute, bo fint, umgås med mamma! :D

Blev så otroligt lycklig när jag såg att jag skulle få åka till barcelona shit vad jag längar


som sagt jag fick en jetset klocka en lila utan pärlor runt. vet inte om jag ska behålla den eller byta till en annan färg,eller om jag ska ha en med pärlor runt hm.. hjälp mig vad tycker ni och vilken färg i såfall?


puss // emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0