Stolt svensk!

Jag satt och funderade lite på nationaliteter mm och kom på mig själv att tänka på att jag är jävligt nöjd med att vara svenk. Jag älskar att säga att jag kommer från sverige när folk frågar mig. Varför skulle jag inte liksom? Vi bor i ett himla bra land om man tänker efter. Visst skulle det vara skönt med lite mer sommar, men man kan ju inte ha allt. Kanske är det bättre med vinter för då uppskattar jag ju sommaren mkt mer än vad jag kanske skulle gjort om det var sommar året runt. :) Det gör ju bara saken bättre när man sitter och kollar på idrott, (oftast ;))

Klart jag skulle kunna flytta utomlands när jag blir äldre. Det skulle jag nog mer än gärna göra. Men på någon sett känns det jäkligt bra att jag alltod har Sverige att komma tillbaka till. Jag är stolt svensk och det är jag glad för!


/ANNA♥


Kommentarer
Postat av: LISA

SVAR: Ja men eller hur! Jag gjorde mina egna här om dagen, check it out! :)

2011-01-14 @ 08:05:24
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0