You have enemies? Good. That means you stood up for something

Eller vad säger ni man måste bara hålla med om de där sanningens ord? Det är någonting jag verkligen fått lära mig. Alla tycker olika och om man då är modig nog att stå upp för det man tycker så kommer det finnas människor som tycker det är fel, tyvärr men sånt är livet och man ska inte ändra på sig och vara en feg sak bara för att tillfredställa alla andra. Så sträck på ryggarna och stå för det ni tycker! ♥

Nu sitter jag och anna här i mitt rum och spelar skit hög spotify musik och är allmänt annaochemmiga! ;) Idag har dagen bestått av att vara med min underbara vän anna på stan och shoppat lite, ätit nancys och kebabhouse!

Nu taggar vi inför skolan imorgon, vilket kommer bli skit kul! Eller..? ja iaf att träffa alla i klassen igen men inte allt plugg som måste göras och kommas ikapp med :(



gammal bild brobelfesten i nian , känner ni igen mig haha inte mig lik alls!

// emma♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0