en bra rubrik

emmannas = emmas? haha, nej men anna har en egen blogg som rockar fett kolla in den här: amkd.blogg.se
saknar henne var ett tag sen vi sågs nu :( Längtar ihjäl mig tills cypern med den damen!

Idag har jag vart hemma och umgåtts lite med Sara, och nu fick jag veta att jag kan få följa med hennes familj nästa sommar då dom ska till turkiet igen! Det skulle vara hur kul som helst ifall det skulle bli så! :D

Imorgon så åker jag till landet, istället för idag eftersom att vädret var så fint idag ville vi inte sitta i bilen hela dagen så vi åker tidigt imorgonbitti istället! Sen övernattar vi där en natt, kanske åker ut till nån klippa i skärgårn med båten eller nåt sånt! Och imorgon kommer emelie från dalarna och hälsar på mig, ska bli hur kul som helst!



hoppa från båteeen, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0