jobbjobbjooobb

hemma från jobbet nu, trött som fan! Dunkar musik i hela huset men bara jag och mamma hemma och då brukar det bli så! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske ut och springa lite om jag orkar för måste komma igång med träningn nu igen eftersom gymnastiken är slut för i sommar.


Den här videon är så otroligt gullig. Tycker bättre om den här än orginal videon med bruno mars, inte så att jag inte gillar bruno mars han äger men den här videon känns mer äkta än när Bruno har valt att använda typ en jätte snygg tjej som säkert inte behöver övertygas ett dugg om att hon är snygg precis som hon är då försvinner liksom syftet i låten tycker jag.

//emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0