tierd of this

Vad är grejen med att alla som är snälla och tänker på alla andra människor än sig själva ska bli överkörda och trampade på? Vad är tacket för att man har medkänsla och tar mer hand om andras lycka än sin egen? Inget..? Börjar tvivla på det här. Jag har aldrig vart specielt egoistisk av mig, och har alltid gjort allt för att mina vänner ska vara lyckliga.. men ibland glömmer man bort sig själv och man får absolut inte göra det. Man får inte glömma bort att tänka på sig själv, när är jag lycklig? Det är så lätt att trampa över såna människor, så man får stå på sig.. Det är illa att det ska va så att man ofta inte får nåt tillbaka.
Det finns fullt av egoistiska människor där ute som trampar över allt och alla för att själv få som dom vill och sån vill iaf inte jag vara och det är jag inte. Kan vissa människor fatta att det kanske inte bara finns ett rätt och det är vad dom tycker!?
Från och med NU ska jag börja tänka på mig själv DET FÖRTJÄNAR JAG.

Emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0