en helt vanlig måndag

Nu sitter jag och pluggar lite matte en sån här vanlig måndagskväll. Har bestämmt mig att jag måste börja planera mitt pluggande lite bättre, ska försöka plugga en halvtimme varje dag så man kan dela upp det bättre än att jag istället sitter med allt flera timmar dagen innan.., vilket jag kommer behöva göra typ dom här sista dagarna när vi har två matteprov...hehe hoppas detta kommer hålla :)
Är sjukt trött idag, eftersom jag var på big brother live igår och kom hem och somnade ganska sent. Men det var jättekul! :D haha tydligen svischade(stavning?) man förb i TV typ i nån millisekund ;) 


mitt uppe i pluggandet!

carro å jag igår, ignorera att vi är så rosiga i ansiktena det var otroligt varmt i studion ;)

// emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0