oacceptabelt

jag vet att du mår dåligt just nu och att den senaste månaden inte har vart lätt för dig. Men att göra såhär är inte okej, ta inte mig för givet. Jag vet att du kanske glömde och det är ingen stor grej alls, men det är inte första gången du gör det.. ursäkterna byggs upp på rad, men säg bara som det är, du orkar inte och det är helt ok jag förstår de, är väl ingen stor grej... herregud! haha blir bara lite smått ledsen när det blir såhär plus att jag är otroligt trött och då blir allting så stort, skönt att kunna skriva av sig lite här! Men jag tycker faktiskt att det är DIN tur att försöka nu. Jag vet inte om du läser detta men jag tycker om dig väldigt mycket min vän!

// emma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0